Market
“Mënyra e vetme për të bërë punën e madhe është të dashurosh atë që bën” Prospenda qëndron për Dashuri, Pasion, Inovacion, bashkëpunim dhe profesionalizëm. Që nga fillimi i saj në fillim të vitit 2000, ajo filloi si një aktivitet i nxitur nga dashuria dhe pasioni për botën audio vizive. Që atëherë, kompania është rritur duke ofruar jo vetëm produktet dhe përvojat më të mira në treg, por gjithashtu duke prezantuar ide inovative dhe duke vendosur gjithnjë standarde të reja në sektor. Tre Shtyllat e suksesit tonë kanë qenë: Njerëz, Produkte dhe Passion. Investoni tek njerëzit tuaj, zgjidhni Produktin e duhur dhe punoni me pasion për të ofruar një shërbim cilësor. Përvoja jonë në punën me projekte të ndryshme na ka mësuar që bashkëpunimi mes njerëzve, përvoja dhe përgjegjësia janë aftësi dhe cilësi kritike që duhet të ketë secili nga punonjësit tanë. Puna nën presion dhe ofrimi i zgjidhjeve në rrethana të ndryshme është puna jonë e përditshme. Ngjashëm me rëndësi, ne i vlerësojmë partnerët tanë të besueshëm që do të na furnizojnë me produktin e duhur të cilësisë dhe do të jemi atje në periudha të vështira për t’u trajnuar ose mbështetur në një produkt të ri. Shtimi i dashurisë dhe pasionit për punën është përbërësi i fundit që do të bëjë që një Projekt të funksionojë si një orkestër e rregulluar mirë dhe të japë performancën e saj më të lartë për klientin tonë.
Arritjet
Njerëzit janë shtylla kurrizore e biznesit tonë. Njohuritë, përvoja e tyre dhe bashkëpunimi i tyre janë çelësi i suksesit tonë. Ata duhet të jenë të gjithë të lidhur në mënyrë që kaloni të ndizet. Kompania ka investuar dhe vazhdon të investojë shumë në trainimin dhe zhvillimin e njerëzve të saj. Udhëtimet vjetore në ekspozita, konferenca dhe prezantime të produkteve janë tani një standard për ekipin tonë të menaxhimit. Një pjesë e vizionit tonë është të vazhdojmë të udhëheqim në sektorin profesional vizual audio duke siguruar produkte dhe shërbime cilësore për klientët tanë dhe të jemi një partner i besueshëm për furnizuesit tanë. Në veprimtarinë e re të sektorit të shitjes me pakicë, ne synojmë të pozicionohemi në mesin e shitësve më të mirë elektronikë në vend dhe të jemi lider në sektorin e hi-fi & kinemasë në shtëpi. Në Mars 2014, pas takimeve në vend dhe vlerësimeve përkatëse, kompanisë iu dha ekskluziviteti i gamës së produkteve Harman Group që përfshinte marka kryesore botërore si Harman, JBL, AKG, Croen, Soundcraft etj.
Histori
“Nje udhetim qe filloi 17 vjet me pare “Ishte gjatë verës së vitit 1999 në një vend grek vendpushimi bregdetar të vogël, instalimi i parë i sistemit audio. Ka qenë hobi im, por ishte atëherë ku vendosa që karriera ime si “Kapiten Cook” që lundronte në shtatë dete ka marrë fund. Një vit më parë, unë u diplomova si Oficer i Lartë i Flotës Tregtare dhe kisha përfunduar me sukses praktikën një vjeçare me vela në të gjithë botën me një anije kontejnere. Kam bërë shumë dërgesa që nga atëherë, nga e gjithë bota, por nuk isha Kapiteni i anijes. Po i porosisja nga Prosund ”- Kliton Gjika, Themelues Në verën e vitit 2001 u realizua aktiviteti i parë i biznesit në Shqipëri. Ai konsistonte në instalime të plota audio vizuale për klubin më të mirë veror të plazhit në vend në qytetin e Sarandës. Bashkëpunimi vendosi standarde të reja në sistemet audio dhe ndriçuese të cilat nuk ishin të njohura në atë kohë në vend. Në vitin 2002 aktiviteti u zhvendos në kryeqytetin Tiranë, ku klubet dhe baret më të mira në qytet u pajisën me sisteme moderne audio. Në vitin 2003 tregtia dhe instalimi i sistemeve të ndriçimit u zhvilluan duke pasuruar gamën e produkteve. Gjatë kësaj periudhe ndërmarrja ishte e licencuar si entitet i biznesit të vogël. Në vitin 2005 ajo zgjeroi aktivitetin e saj me marrëdhëniet e reja të korporatave midis tyre bizneset drejtuese si Vodafone Albania, Agna dhe TV stacioni lokal. Në vitin 2007 ajo ndërmori ekskluzivitetin e Punëve Akustike Lindore (EAW) një kompani udhëheqëse amerikane që ofron produkte me cilësi të lartë. Gjatë kësaj periudhe ka pasur një shndërrim në sisteme audio dhe ndriçimi me cilësi më të lartë. Kompania pasuroi ekskluzivitetet e saj me kompaninë e re gjermane audio HK audio, ndërsa pranoi gjithashtu ekskluzivitetin e Martin Professional, markës kryesore botërore në sektorin e ndriçimit. Në këtë periudhë, për të përballuar më mirë nevojat e klientëve, veprimtaria e biznesit është veçuar në dy aktivitete të ndryshme: Qiratë dhe Shitje. Në vitin 2011 kompania ishte e para në Shqipëri që investoi në teknologjinë e re LED duke importuar direkt produktin dhe duke bërë prezantimin e parë të produktit në një ngjarje lokale të shitësve të makinave. Gjatë vitit 2013 kompania synoi me sukses një linjë të re biznesi, e cila kishte të bënte me produktet audio për hoteleri dhe qendra konferencash. Gjithashtu, gjatë kësaj kohe njerëz të rinj u punësuan për të mbështetur shitjet dhe operacionet tona në zgjerim. Dhe, sesa, në vitin 2014 ndërmarrja një pikë kthese e rëndësishme për kompaninë dhe njohja e pozicionit të saj drejtues në treg. Pas vitit 2015, ajo u bë përfaqësuese ekskluzive e kompanisë udhëheqëse gjermane Cordial, ETC Lightning dhe udhëheqës i kompanisë italiane SICA Professional Altoparlantë të specializuar në pjesët rezervë të altoparlantëve. Në të njëjtin vit, kompania vendosi të zgjerojë aktivitetin e saj në sektorin e shitjes me pakicë, duke siguruar një përzgjedhje të markave me cilësi të lartë si Harman, Akg dhe JBL, për konsumatorin përfundimtar. Për herë të parë këto marka do ta shihnin veten në raftet e dyqaneve më të mëdha elektronike në Shqipëri. Duke pasur bashkëpunim dhe mbështetje të ngushtë të kompanive udhëheqëse botërore dhe për shkak të angazhimit të vazhdueshëm në vlerat e saj thelbësore, Prosound arriti të mbetet në pararojë të zhvillimeve në tregun lokal vizual audio dhe të jetë një shembull i suksesshëm në rajonin e gjerë
Produkte / Sherbime
Ne u besojmë furnizuesve tanë dhe i duam produktet tona. Ata konsiderohen partnerët tanë dhe ndajnë suksesin tonë në çdo gjë që bëjmë. Ne zgjedhim me kujdes furnizuesit tanë dhe punojmë ngushtë me ta në çdo projekt që ndërmarrim. Ata janë kompani udhëheqëse audio-vizive në Evropë dhe Sh.B.A. Gjithashtu investime të reja u zhvilluan në programe dhe teknologji të depove në mars 2014, pas takimeve në vend dhe vlerësimeve përkatëse, kompanisë iu dha ekskluziviteti i gamës së produkteve Harman Group që përfshinte marka udhëheqëse botërore si Harman, JBL, AKG, Croen, Soundcraft etj. Prosound është një kompani e plotë audio-vizuale e shërbimit dhe integrues i sistemit. Ne jemi të përfshirë në projektet më prestigj të ngjarjeve në vendin tonë që ofrojnë pajisje me cilësi të lartë dhe mbështetje teknike. Nga një konferencë e vogël në një koncert të madh në natyrë ne ofrojmë pasion dhe kujdes personal për të përmbushur nevojat dhe vizionin e klientit. Departamenti ynë i shitjeve përfshinë zgjidhje të lartë audio-vizive për furnizimin e produkteve, projektimin dhe instalimin nga një dyqan i vogël me pakicë në një teatër dhe projekte të tjera specifike.
Zhvillimet e Fundit
Në mesin e vitit 2016, për të afruar më shumë klientin dhe për tu zgjeruar në sektorin e shitjes me pakicë, kompania mori me qira një dyqan me dy kate me 170 m2 në qendër të qytetit të Tiranës për tu përdorur si qendër tregtare me pakicë dhe sallë për shfaqjen e produkteve për gamën e saj profesionale. Në Shtator 2016 kompanisë iu dha certifikata e cilësisë UNI-EN-ISO: 9001 – 2008 dhe më vonë në Tetor 2018 iu dha një tjetër EN ISO: 20000 – 1: 2011 e vlefshme për tregtimin e pajisjeve audio – vizuale / Organizimi i ngjarjes dhe të qenit i pari kompani në sektor për të marrë një vërtetim të tillë. Më vonë kompania jonë dha çmime të tjera si “Biznesi Njerëzor” të dhënë nga “Shprese për Shqiperine”; ose “Dimond Price” dhe “Superbrand Al Chpise” në 2018.
Promotion
“Me qellim qe te qendrosh nje lider , ne nje sektor konkurues , ne qendrojme ne vlerat tona edhe ne forcen tone , edhe gjithmone perpiqemi te perparojmme edhe ofrojme kualitetin me te mire ne cdo gje qe bejme. ” Duke ndjekur pasionin tim nga ku filloj në vitin 2001 kuptoj që jo gabimisht rritja jonë ishte e ngjashme me shpejtësinë e zërit dhe dritës. Këto dy fjalë janë frymëzimi im për të kaluarën dhe të ardhmen. Pasi të kërkoj një pasion dhe të shoh që vizioni im është bërë realitet, me të vërtetë nuk mendoj se ka një destinacion. Kompania jonë operon në një vend i cili zhvillohet shpejt. Në një mjedis të tillë, ku nuk ka rregulla, qëndrime dhe përvoja të përcaktuara mirë, gjithçka ndryshon. Do ditë mësoni një gjë të re. Do ditë ju provoni një gjë të re. Shumë projekte bëhen për herë të parë por e vetmja konstante është që klienti dëshiron produktin më të mirë në kohën e duhur dhe në vlerën më të mirë. Isshtë në një mjedis të tillë që kompania jonë operon dhe shpërndan. Në këtë mjedis ne arritëm të rritemi nga një kompani e vogël prej 1 personash në 2001 në një kompani me më shumë se 36 persona sot 2019. Njerëzit tanë janë pjesë domethënëse e këtij suksesi. Si veten time, shumë prej tyre filluan udhëtimin e tyre me shoqëri në fillim të njëzetave të tyre dhe tani janë në fund të viteve tridhjetë me familjet dhe fëmijët. Unë jam herët në moshën 40 vjeç dhe një pjesë e suksesit tim është mbështetja e gruas time që më jep hapësirën për të përmbushur vizionin tim. Ndihem krenar që çdo vit festojmë ngjarjen tonë të përvitshme të kompanisë dhe fillojmë vitin e ri me ide dhe investime të freskëta në teknologji dhe burime njerëzore. Deri para ca kohësh ne kemi vendosur rregullat për kompaninë, por tani është kompania që na shtyn. Ajo i ngjan një anijeje e cila tashmë ka vendosur rrugën e saj dhe ne të gjithë jemi duke punuar për ta përshkuar atë. Por, për të qëndruar një lider në një sektor shumë konkurrues, ne mbështetemi në vlerat dhe pikat tona të forta dhe gjithmonë përpiqemi të përtërijmë dhe ofrojmë cilësi më të mirë në çfarëdo që bëjmë. Produktet e mira, përvoja e lartë, respekti ndaj njëri-tjetrit dhe puna ekipore janë përbërësit për një projekt të suksesshëm. Por, në mënyrë që ajo kompani të mbetet udhëheqëse në mjedisin e sotëm, na duhen edhe ide inovative dhe një pasion nga të gjithë në mënyrë që të shkëlqejnë dhe të dalin në pritjet e klientit tonë.
Vlerat e Brandit
Punoni me pasion / Jini të përgjegjshëm / Mendoni shpejt Bashkëpunoni me njëri-tjetrin / Dashuria dhe besoni produkteve tuaja / Respektoni konkurrencën tuaj. Ne do të pasurojmë gamën e produkteve tona dhe do të zgjerojmë bazën e klientëve tanë me aktivitete të reja dhe gamën e re të produkteve të nivelit të lartë, si në sektorët profesional ashtu edhe në ato me pakicë. Ne do të vazhdojmë të zhvillojmë njerëzit tanë dhe të investojmë në teknologji të reja për të përmbushur kërkesat e klientit dhe të ofrojmë një shërbim të jashtëzakonshëm. Duke shkëmbyer përvojën e kaluar dhe duke ndjekur zhvillimet e fundit në botë në sektorin audio vizual, ne do të përmirësojmë më tej aftësitë tona operacionale dhe do të ofrojmë ide inovative dhe zgjidhje të orientuara me porosi.