Market

“MĂ«nyra e vetme pĂ«r tĂ« bĂ«rĂ« punĂ«n e madhe Ă«shtĂ« tĂ« dashurosh atĂ« qĂ« bĂ«n” Prospenda qĂ«ndron pĂ«r Dashuri, Pasion, Inovacion, bashkĂ«punim dhe profesionalizĂ«m. QĂ« nga fillimi i saj nĂ« fillim tĂ« vitit 2000, ajo filloi si njĂ« aktivitet i nxitur nga dashuria dhe pasioni pĂ«r botĂ«n audio vizive. QĂ« atĂ«herĂ«, kompania Ă«shtĂ« rritur duke ofruar jo vetĂ«m produktet dhe pĂ«rvojat mĂ« tĂ« mira nĂ« treg, por gjithashtu duke prezantuar ide inovative dhe duke vendosur gjithnjĂ« standarde tĂ« reja nĂ« sektor. Tre Shtyllat e suksesit tonĂ« kanĂ« qenĂ«: NjerĂ«z, Produkte dhe Passion. Investoni tek njerĂ«zit tuaj, zgjidhni Produktin e duhur dhe punoni me pasion pĂ«r tĂ« ofruar njĂ« shĂ«rbim cilĂ«sor. PĂ«rvoja jonĂ« nĂ« punĂ«n me projekte tĂ« ndryshme na ka mĂ«suar qĂ« bashkĂ«punimi mes njerĂ«zve, pĂ«rvoja dhe pĂ«rgjegjĂ«sia janĂ« aftĂ«si dhe cilĂ«si kritike qĂ« duhet tĂ« ketĂ« secili nga punonjĂ«sit tanĂ«. Puna nĂ«n presion dhe ofrimi i zgjidhjeve nĂ« rrethana tĂ« ndryshme Ă«shtĂ« puna jonĂ« e pĂ«rditshme. NgjashĂ«m me rĂ«ndĂ«si, ne i vlerĂ«sojmĂ« partnerĂ«t tanĂ« tĂ« besueshĂ«m qĂ« do tĂ« na furnizojnĂ« me produktin e duhur tĂ« cilĂ«sisĂ« dhe do tĂ« jemi atje nĂ« periudha tĂ« vĂ«shtira pĂ«r t’u trajnuar ose mbĂ«shtetur nĂ« njĂ« produkt tĂ« ri. Shtimi i dashurisĂ« dhe pasionit pĂ«r punĂ«n Ă«shtĂ« pĂ«rbĂ«rĂ«si i fundit qĂ« do tĂ« bĂ«jĂ« qĂ« njĂ« Projekt tĂ« funksionojĂ« si njĂ« orkestĂ«r e rregulluar mirĂ« dhe tĂ« japĂ« performancĂ«n e saj mĂ« tĂ« lartĂ« pĂ«r klientin tonĂ«.

Arritjet

Njerëzit janë shtylla kurrizore e biznesit tonë. Njohuritë, përvoja e tyre dhe bashkëpunimi i tyre janë çelësi i suksesit tonë. Ata duhet të jenë të gjithë të lidhur në mënyrë që kaloni të ndizet. Kompania ka investuar dhe vazhdon të investojë shumë në trainimin dhe zhvillimin e njerëzve të saj. Udhëtimet vjetore në ekspozita, konferenca dhe prezantime të produkteve janë tani një standard për ekipin tonë të menaxhimit. Një pjesë e vizionit tonë është të vazhdojmë të udhëheqim në sektorin profesional vizual audio duke siguruar produkte dhe shërbime cilësore për klientët tanë dhe të jemi një partner i besueshëm për furnizuesit tanë. Në veprimtarinë e re të sektorit të shitjes me pakicë, ne synojmë të pozicionohemi në mesin e shitësve më të mirë elektronikë në vend dhe të jemi lider në sektorin e hi-fi & kinemasë në shtëpi. Në Mars 2014, pas takimeve në vend dhe vlerësimeve përkatëse, kompanisë iu dha ekskluziviteti i gamës së produkteve Harman Group që përfshinte marka kryesore botërore si Harman, JBL, AKG, Croen, Soundcraft etj.

Histori

“Nje udhetim qe filloi 17 vjet me pare “Ishte gjatĂ« verĂ«s sĂ« vitit 1999 nĂ« njĂ« vend grek vendpushimi bregdetar tĂ« vogĂ«l, instalimi i parĂ« i sistemit audio. Ka qenĂ« hobi im, por ishte atĂ«herĂ« ku vendosa qĂ« karriera ime si “Kapiten Cook” qĂ« lundronte nĂ« shtatĂ« dete ka marrĂ« fund. NjĂ« vit mĂ« parĂ«, unĂ« u diplomova si Oficer i LartĂ« i FlotĂ«s Tregtare dhe kisha pĂ«rfunduar me sukses praktikĂ«n njĂ« vjeçare me vela nĂ« tĂ« gjithĂ« botĂ«n me njĂ« anije kontejnere. Kam bĂ«rĂ« shumĂ« dĂ«rgesa qĂ« nga atĂ«herĂ«, nga e gjithĂ« bota, por nuk isha Kapiteni i anijes. Po i porosisja nga Prosund ”- Kliton Gjika, Themelues NĂ« verĂ«n e vitit 2001 u realizua aktiviteti i parĂ« i biznesit nĂ« ShqipĂ«ri. Ai konsistonte nĂ« instalime tĂ« plota audio vizuale pĂ«r klubin mĂ« tĂ« mirĂ« veror tĂ« plazhit nĂ« vend nĂ« qytetin e SarandĂ«s. BashkĂ«punimi vendosi standarde tĂ« reja nĂ« sistemet audio dhe ndriçuese tĂ« cilat nuk ishin tĂ« njohura nĂ« atĂ« kohĂ« nĂ« vend. NĂ« vitin 2002 aktiviteti u zhvendos nĂ« kryeqytetin TiranĂ«, ku klubet dhe baret mĂ« tĂ« mira nĂ« qytet u pajisĂ«n me sisteme moderne audio. NĂ« vitin 2003 tregtia dhe instalimi i sistemeve tĂ« ndriçimit u zhvilluan duke pasuruar gamĂ«n e produkteve. GjatĂ« kĂ«saj periudhe ndĂ«rmarrja ishte e licencuar si entitet i biznesit tĂ« vogĂ«l. NĂ« vitin 2005 ajo zgjeroi aktivitetin e saj me marrĂ«dhĂ«niet e reja tĂ« korporatave midis tyre bizneset drejtuese si Vodafone Albania, Agna dhe TV stacioni lokal. NĂ« vitin 2007 ajo ndĂ«rmori ekskluzivitetin e PunĂ«ve Akustike Lindore (EAW) njĂ« kompani udhĂ«heqĂ«se amerikane qĂ« ofron produkte me cilĂ«si tĂ« lartĂ«. GjatĂ« kĂ«saj periudhe ka pasur njĂ« shndĂ«rrim nĂ« sisteme audio dhe ndriçimi me cilĂ«si mĂ« tĂ« lartĂ«. Kompania pasuroi ekskluzivitetet e saj me kompaninĂ« e re gjermane audio HK audio, ndĂ«rsa pranoi gjithashtu ekskluzivitetin e Martin Professional, markĂ«s kryesore botĂ«rore nĂ« sektorin e ndriçimit. NĂ« kĂ«tĂ« periudhĂ«, pĂ«r tĂ« pĂ«rballuar mĂ« mirĂ« nevojat e klientĂ«ve, veprimtaria e biznesit Ă«shtĂ« veçuar nĂ« dy aktivitete tĂ« ndryshme: QiratĂ« dhe Shitje. NĂ« vitin 2011 kompania ishte e para nĂ« ShqipĂ«ri qĂ« investoi nĂ« teknologjinĂ« e re LED duke importuar direkt produktin dhe duke bĂ«rĂ« prezantimin e parĂ« tĂ« produktit nĂ« njĂ« ngjarje lokale tĂ« shitĂ«sve tĂ« makinave. GjatĂ« vitit 2013 kompania synoi me sukses njĂ« linjĂ« tĂ« re biznesi, e cila kishte tĂ« bĂ«nte me produktet audio pĂ«r hoteleri dhe qendra konferencash. Gjithashtu, gjatĂ« kĂ«saj kohe njerĂ«z tĂ« rinj u punĂ«suan pĂ«r tĂ« mbĂ«shtetur shitjet dhe operacionet tona nĂ« zgjerim. Dhe, sesa, nĂ« vitin 2014 ndĂ«rmarrja njĂ« pikĂ« kthese e rĂ«ndĂ«sishme pĂ«r kompaninĂ« dhe njohja e pozicionit tĂ« saj drejtues nĂ« treg. Pas vitit 2015, ajo u bĂ« pĂ«rfaqĂ«suese ekskluzive e kompanisĂ« udhĂ«heqĂ«se gjermane Cordial, ETC Lightning dhe udhĂ«heqĂ«s i kompanisĂ« italiane SICA Professional AltoparlantĂ« tĂ« specializuar nĂ« pjesĂ«t rezervĂ« tĂ« altoparlantĂ«ve. NĂ« tĂ« njĂ«jtin vit, kompania vendosi tĂ« zgjerojĂ« aktivitetin e saj nĂ« sektorin e shitjes me pakicĂ«, duke siguruar njĂ« pĂ«rzgjedhje tĂ« markave me cilĂ«si tĂ« lartĂ« si Harman, Akg dhe JBL, pĂ«r konsumatorin pĂ«rfundimtar. PĂ«r herĂ« tĂ« parĂ« kĂ«to marka do ta shihnin veten nĂ« raftet e dyqaneve mĂ« tĂ« mĂ«dha elektronike nĂ« ShqipĂ«ri. Duke pasur bashkĂ«punim dhe mbĂ«shtetje tĂ« ngushtĂ« tĂ« kompanive udhĂ«heqĂ«se botĂ«rore dhe pĂ«r shkak tĂ« angazhimit tĂ« vazhdueshĂ«m nĂ« vlerat e saj thelbĂ«sore, Prosound arriti tĂ« mbetet nĂ« pararojĂ« tĂ« zhvillimeve nĂ« tregun lokal vizual audio dhe tĂ« jetĂ« njĂ« shembull i suksesshĂ«m nĂ« rajonin e gjerĂ«

Produkte / Sherbime

Ne u besojmë furnizuesve tanë dhe i duam produktet tona. Ata konsiderohen partnerët tanë dhe ndajnë suksesin tonë në çdo gjë që bëjmë. Ne zgjedhim me kujdes furnizuesit tanë dhe punojmë ngushtë me ta në çdo projekt që ndërmarrim. Ata janë kompani udhëheqëse audio-vizive në Evropë dhe Sh.B.A. Gjithashtu investime të reja u zhvilluan në programe dhe teknologji të depove në mars 2014, pas takimeve në vend dhe vlerësimeve përkatëse, kompanisë iu dha ekskluziviteti i gamës së produkteve Harman Group që përfshinte marka udhëheqëse botërore si Harman, JBL, AKG, Croen, Soundcraft etj. Prosound është një kompani e plotë audio-vizuale e shërbimit dhe integrues i sistemit. Ne jemi të përfshirë në projektet më prestigj të ngjarjeve në vendin tonë që ofrojnë pajisje me cilësi të lartë dhe mbështetje teknike. Nga një konferencë e vogël në një koncert të madh në natyrë ne ofrojmë pasion dhe kujdes personal për të përmbushur nevojat dhe vizionin e klientit. Departamenti ynë i shitjeve përfshinë zgjidhje të lartë audio-vizive për furnizimin e produkteve, projektimin dhe instalimin nga një dyqan i vogël me pakicë në një teatër dhe projekte të tjera specifike.

Zhvillimet e Fundit

NĂ« mesin e vitit 2016, pĂ«r tĂ« afruar mĂ« shumĂ« klientin dhe pĂ«r tu zgjeruar nĂ« sektorin e shitjes me pakicĂ«, kompania mori me qira njĂ« dyqan me dy kate me 170 m2 nĂ« qendĂ«r tĂ« qytetit tĂ« TiranĂ«s pĂ«r tu pĂ«rdorur si qendĂ«r tregtare me pakicĂ« dhe sallĂ« pĂ«r shfaqjen e produkteve pĂ«r gamĂ«n e saj profesionale. NĂ« Shtator 2016 kompanisĂ« iu dha certifikata e cilĂ«sisĂ« UNI-EN-ISO: 9001 – 2008 dhe mĂ« vonĂ« nĂ« Tetor 2018 iu dha njĂ« tjetĂ«r EN ISO: 20000 – 1: 2011 e vlefshme pĂ«r tregtimin e pajisjeve audio – vizuale / Organizimi i ngjarjes dhe tĂ« qenit i pari kompani nĂ« sektor pĂ«r tĂ« marrĂ« njĂ« vĂ«rtetim tĂ« tillĂ«. MĂ« vonĂ« kompania jonĂ« dha çmime tĂ« tjera si “Biznesi NjerĂ«zor” tĂ« dhĂ«nĂ« nga “Shprese pĂ«r Shqiperine”; ose “Dimond Price” dhe “Superbrand Al Chpise” nĂ« 2018.

Promotion

“Me qellim qe te qendrosh nje lider , ne nje sektor konkurues , ne qendrojme ne vlerat tona edhe ne forcen tone , edhe gjithmone perpiqemi te perparojmme edhe ofrojme kualitetin me te mire ne cdo gje qe bejme. ” Duke ndjekur pasionin tim nga ku filloj nĂ« vitin 2001 kuptoj qĂ« jo gabimisht rritja jonĂ« ishte e ngjashme me shpejtĂ«sinĂ« e zĂ«rit dhe dritĂ«s. KĂ«to dy fjalĂ« janĂ« frymĂ«zimi im pĂ«r tĂ« kaluarĂ«n dhe tĂ« ardhmen. Pasi tĂ« kĂ«rkoj njĂ« pasion dhe tĂ« shoh qĂ« vizioni im Ă«shtĂ« bĂ«rĂ« realitet, me tĂ« vĂ«rtetĂ« nuk mendoj se ka njĂ« destinacion. Kompania jonĂ« operon nĂ« njĂ« vend i cili zhvillohet shpejt. NĂ« njĂ« mjedis tĂ« tillĂ«, ku nuk ka rregulla, qĂ«ndrime dhe pĂ«rvoja tĂ« pĂ«rcaktuara mirĂ«, gjithçka ndryshon. Do ditĂ« mĂ«soni njĂ« gjĂ« tĂ« re. Do ditĂ« ju provoni njĂ« gjĂ« tĂ« re. ShumĂ« projekte bĂ«hen pĂ«r herĂ« tĂ« parĂ« por e vetmja konstante Ă«shtĂ« qĂ« klienti dĂ«shiron produktin mĂ« tĂ« mirĂ« nĂ« kohĂ«n e duhur dhe nĂ« vlerĂ«n mĂ« tĂ« mirĂ«. IsshtĂ« nĂ« njĂ« mjedis tĂ« tillĂ« qĂ« kompania jonĂ« operon dhe shpĂ«rndan. NĂ« kĂ«tĂ« mjedis ne arritĂ«m tĂ« rritemi nga njĂ« kompani e vogĂ«l prej 1 personash nĂ« 2001 nĂ« njĂ« kompani me mĂ« shumĂ« se 36 persona sot 2019. NjerĂ«zit tanĂ« janĂ« pjesĂ« domethĂ«nĂ«se e kĂ«tij suksesi. Si veten time, shumĂ« prej tyre filluan udhĂ«timin e tyre me shoqĂ«ri nĂ« fillim tĂ« njĂ«zetave tĂ« tyre dhe tani janĂ« nĂ« fund tĂ« viteve tridhjetĂ« me familjet dhe fĂ«mijĂ«t. UnĂ« jam herĂ«t nĂ« moshĂ«n 40 vjeç dhe njĂ« pjesĂ« e suksesit tim Ă«shtĂ« mbĂ«shtetja e gruas time qĂ« mĂ« jep hapĂ«sirĂ«n pĂ«r tĂ« pĂ«rmbushur vizionin tim. Ndihem krenar qĂ« çdo vit festojmĂ« ngjarjen tonĂ« tĂ« pĂ«rvitshme tĂ« kompanisĂ« dhe fillojmĂ« vitin e ri me ide dhe investime tĂ« freskĂ«ta nĂ« teknologji dhe burime njerĂ«zore. Deri para ca kohĂ«sh ne kemi vendosur rregullat pĂ«r kompaninĂ«, por tani Ă«shtĂ« kompania qĂ« na shtyn. Ajo i ngjan njĂ« anijeje e cila tashmĂ« ka vendosur rrugĂ«n e saj dhe ne tĂ« gjithĂ« jemi duke punuar pĂ«r ta pĂ«rshkuar atĂ«. Por, pĂ«r tĂ« qĂ«ndruar njĂ« lider nĂ« njĂ« sektor shumĂ« konkurrues, ne mbĂ«shtetemi nĂ« vlerat dhe pikat tona tĂ« forta dhe gjithmonĂ« pĂ«rpiqemi tĂ« pĂ«rtĂ«rijmĂ« dhe ofrojmĂ« cilĂ«si mĂ« tĂ« mirĂ« nĂ« çfarĂ«do qĂ« bĂ«jmĂ«. Produktet e mira, pĂ«rvoja e lartĂ«, respekti ndaj njĂ«ri-tjetrit dhe puna ekipore janĂ« pĂ«rbĂ«rĂ«sit pĂ«r njĂ« projekt tĂ« suksesshĂ«m. Por, nĂ« mĂ«nyrĂ« qĂ« ajo kompani tĂ« mbetet udhĂ«heqĂ«se nĂ« mjedisin e sotĂ«m, na duhen edhe ide inovative dhe njĂ« pasion nga tĂ« gjithĂ« nĂ« mĂ«nyrĂ« qĂ« tĂ« shkĂ«lqejnĂ« dhe tĂ« dalin nĂ« pritjet e klientit tonĂ«.

Vlerat e Brandit

Punoni me pasion / Jini të përgjegjshëm / Mendoni shpejt Bashkëpunoni me njëri-tjetrin / Dashuria dhe besoni produkteve tuaja / Respektoni konkurrencën tuaj. Ne do të pasurojmë gamën e produkteve tona dhe do të zgjerojmë bazën e klientëve tanë me aktivitete të reja dhe gamën e re të produkteve të nivelit të lartë, si në sektorët profesional ashtu edhe në ato me pakicë. Ne do të vazhdojmë të zhvillojmë njerëzit tanë dhe të investojmë në teknologji të reja për të përmbushur kërkesat e klientit dhe të ofrojmë një shërbim të jashtëzakonshëm. Duke shkëmbyer përvojën e kaluar dhe duke ndjekur zhvillimet e fundit në botë në sektorin audio vizual, ne do të përmirësojmë më tej aftësitë tona operacionale dhe do të ofrojmë ide inovative dhe zgjidhje të orientuara me porosi.